Som sagt har jag en massa bilder på mat. Men alla personer vill väl ändå veta om vad jag åt och drack i Thailand? Kan tänka mig att det är sådant som alla lägger på minnet eller skriver upp ;)
 
 
 
Provade en massa olika drycker på Starbucks. Bland annat alla de hade speciellt under jul. KÄRLEK.
 
Jag tycker om att äta på restaurang varje kväll. Otroligt mysigt och gott. Här har jag förrätt. Vitlöksbröd funkar alltid. 
 
Tror det kallas Pad Thai? Mamma åt i alla fall. Jag höll mig till rätter som såg godare ut ;)
Hotellfrukost är alltid det bästa med hotell. Jag blev inte besviken denna gången heller! Tänk er en massa olika frukter varje morgon. Lyx! 
I Krabi fanns ett glasställe som är ett himmelrike för alla glassälskare som mig. Otroligt bra service, grym glass och sjukt bra priser. Skulle jag bo i Thailand skulle jag hänga här varje dag. Vem blir inte kär när man kollar på denna bilden liksom? 
 
I vissa gatukök kunde man hitta lite annorlunda mat. Någon som blir sugen? nja..
 
Starbucks. Igen.. 
 
Det blev några goda drinkar också. Denna är faktiskt alkoholfri. Allt behöver inte innehålla alkohol ;)
 

Kommentera

Publiceras ej