Vet inte om någon mer förutom mig har märkt det, men jag är ingen bloggtjej. Vad har jag som är speciellt? Nu finns det ju bloggar om allt och för alla. Grymma fotobloggar där personerna är extremt bra, jag är helt okej. Grymma bakbloggar där man dreglar varje gång man ser en liten bild, jag orkar aldrig baka. Extremt snygga modebloggar där man blir avundsjuk på en gång, jag klär på mig någonting skönt. Inspirerande träningsbloggar, jag älskar träning men lever inte ett liv med kesella och pw innan frukost.

Finns det någon blogg som inte finns? Tror tyvärr inte det. Därför är jag inte lika sugen på att blogga och hänvisar er därför till min instagram. Där är jag mycket mer aktiv! :)

Ariina_

Där kan ni se bilder när jag är i London också, kan det bli bättre? knappast!

Kommentera

Publiceras ej