Sitter och läser en blogg om en tjej som bor i London. Blir bara mer och mer sugen på att åka dit. Kan fortfarande inte riktigt förstå att jag ska bo där i en månad, helt själv dessutom. Känns så galet men så underbart. 
 
Det enda som oroar mig är att jag inte kommer vilja åka tillbaka till Sverige sen. Att jag bara skulle stanna kvar där. Dock har jag som sagt min familj och alla mina goa vänner som jag kommer sakna så antar att jag kommer hem ändå ;)
 
Idag är det 77 dagar kvar, 77 långa dagar kvar. Tur att det går fort :)
 
Fika på Milles Cookie - kärlek. 
 
London Eye - lika fint varje gång. 
 
Ska vandra runt i London och bli glad varje gång jag ser en cool taxi eller en gammal dubbeldäckare. 
 
Ska känna mig helt fri och levande, precis som jag gjorde när jag tog denna bild. 
 
Ska hitta nya mysiga gator där jag kan stå i mitten av vägen utan att bli påkörd. 
 
Ska dregla utanför Harrods skyltfönster. 
 
Ska hitta nya mysiga fik som detta (Deras cupcakes var att dö för) 
 
Ska vräka i mig Frozen Yoghurt tills min mage spricker. 
 
 
 
Ska åka tunnelbana och kolla på alla intressanta människor. 
 
Precis hur jag känner just nu! 
 
Godnatt, nu ska jag drömma lite till om älskade London.
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej