Sitter på tåget och för att undvika pluggandet sitter jag istället och tänker en massa. De senaste dagarna har det känts som att jag är på väg att växa upp. Vid tillfällen som när jag dricker kaffe,(oboy är fortfarande bäst), kollar min skattedeklaration, sitter på tåget själv på väg mot utbildning och övningskör. Vid sånna tillfällen känns det som att jag bara blir äldre och äldre.


Som tur finns det även tillfällen då jag tar super fina grimasbilder med Sara, jagar ankor, är överlycklig för att jag får glass och tycker att det är lite jobbigt att inte hitta i Stockholm. Vid sånna tillfällen känner jag mig lika gammal som min lillebror ungefär.

Men ingen har väl heller sagt att man måste växa upp snabbt? Jag vill vara barnslig och mogen på samma gång:)



Bild 1. Glass igår
Bild 2. Skattedeklaration
Bild 3. Oboy är bättre än kaffe!

Kommentera

Publiceras ej