Har haft en extremt bra vecka med en grym helg!
I fredags träffade jag mina älskade tjejer och åt tacos tillsammans. Sov hos linnéa och känslan av att vakna upp med människor som man älskar vid ens sida är väl ändå svår att slå?

Söta Linnéa hade gjort en god frukost och vi passade även på att vara lite lagomt störda innan vi tog oss ut i solen. Glass, sol och underbara vänner, en bra början på lördagen.
Till kvällen hade jag planerat att vara hemma och tråka lite smått. Lånade en hund och joggade ut till Duse som är cirka 7-8 km från mitt hus och när jag kom hem väntade en rejäl överraskning.

Skulle ta ner maten när jag ser att bordet är fint dukat och det hänger ballonger. Under bordet satt även Linnéa, Julia och Amanda som hade väntat på mig! Hade verkligen ingen aning om att de skulle vara hemma hos mig.
Tydligen hade min familj ordnat middag till oss, bakpotatis med skagenröra (SJUUUKT GOTT) och sötsaker.

Blir så glad när jag tänker efter hur fin familj och hur underbara vänner jag har. Lycklig tjej? Japp! :D

Kommentera

Publiceras ej